ydelser


Direktionsassistent, Management Support, Sekretær, Personal Assistant, Salg/Marketing Koordinator...

Titlerne er mange, men opgavetyperne har samme omdrejningspunkt; det handler om at aflaste, supportere, tage ansvar, være kreativ og proaktiv i samarbejdet med din virksomhed; Det handler om kyndig assistance fra sprogligt kompetente, erfarne folk med stor indlevelsesevne, motivation og fokus på at levere kvalitetsarbejde.

Det handler også om at være fleksibel og lynhurtigt kunne sætte sig ind i nye opgaver og problematikker ved at udnytte viden og erfaring hentet hos andre kunder med tilsvarende forretninger til at yde en optimal service hver gang.

 

 

Opgavetyper:

  • direktionsassistance / bestyrelsesreferater
  • oversættelser på dansk, engelsk og tysk
  • salg/marketing korrespondance
  • korrekturlæsning, renskrivning og kvalitetscheck 
  • formatering af tunge Word-dokumenter – layout, indholdsfortegnelse, nummerering, sprog
  • due diligence forberedelser
  • opdatering af websites
  • nyhedsbreve, pressemeddelelser og invitationer
  • møde- og kursusarrangementer
  • GDPR-projektstyring (Persondataforordning)
  • brevfletning, udsendelse og opfølgning
  • PPT præsentationer og Word skabeloner
  • ad hoc: rejsebestilling, indkøb, dataindtastning, scanning, arkivering og kopiering
profil
 
ydelser
 
fordele
 
samarbejdsmodeller
 
referencer
 
kontakt